Home

donderdag 8 september 2011

Huiskamerconcert Sandy Dane

Onlangs nodigde een collega mij uit voor een “huiskamerconcert” in de categorie je moet alles in je leven een keer mee maken heb ik me uiteraard laten toevoegen op de gastenlijst. In de zomermaanden geeft Sandy in 100 dagen 100 concerten bij mensen thuis. Dit in navolging van de Euroepese huiskamertour, die ze vorig jaar deed. Dit jaar heeft ze zich beperkt tot Nederland en is ze voor variatie gegaan; van huiskamer, basisscholen tot woongroepen.
(Sandy en haar gitarist in actie in de tuin)



(De voorkant van haar CD)


Sandy Dane kwam samen met haar gitarist enkele songs in de tuin zingen. Echt een super leuk (low budget) idee. Ik moet bekennen dat ik nog nooit van haar gehoord heb maar dat ze zekers niet slecht zingt. Na afloop heb ik nog een leuke CD van haar gekocht die uiteraard door haar was gesigneerd haha. Sandy Dane is een singer/songwritter uit Almere die 3 jaar gelden een radiohit had met het nummer 'Peace, love and icecream' en daarna onder contract kwam bij “Sony”. Ze heeft inmiddels afscheid genomen van Sony om het op eigen kracht verder te proberen ze gaf aan dat ze snel en veel wil op eigen kracht..wat mij betreft een super initiatief, hopelijk krijgen we in de toekomst meer van haar te horen.
(iedereen had wat lekker meegenomen voor op of bij de BBQ)

(Sandy kwam aanlopen in Zwolle)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten