Home

woensdag 7 september 2011

Tiger is Hot

Volgende week vrijdag heb ik een bedrijfsuitje "Arie op Safarie" een uitje in de dierentuin (ik ben reuze benieuwd), de dresscode iets met jungle of tijgerprint. Okay dat wordt ff snel de kast induiken of iets nieuws shoppen in de stad. Ik dacht nog even dat het goed zoeken is naar een Tiger item maar niks is minder waar. Het tijgerprintje is wederom helemaal hot. De tijgerpint is in alle grote ketens te vinden (Zara, Vero Moda, V&D, MS mode etc..) maar ook de ander dierenprints zoals zebra-, en panterprint zijn niet meer uit het de winkels weg te denken. Dit najaar zijn ze dan ook toegepast op verschillende alle fashion items als schoenen, jassen, tassen ! Erg hot zijn de schoenen met luipaardprint. Kijk mee voor een collage wat getoond is op de catwalks. De sterren wisten het natuurlijk al lang..


















Jessica Simpson met een tijgerriem




Paris Hilton met een tijger band in het haar


Kim Kardashian met een sexy tijgertop


Vanessa Hudgens in dezelfde design jurk als Jamie Chung

O ja ik heb het bescheiden gehouden het wordt een tijgersjaaltje, met groene jungle elementen en een Vietnamese strandhoed..nu maar hopen dat ik geen bekenden tegen kom.

En jij...heb jij het tijgerprintje al in de kast hangen, of vindt je het toch echt een "Veerkampje".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten