Home

maandag 2 januari 2012

Een opgeruimd 2012















Herken je dat zoveel kettingen, oorbellen, sjaaltjes, high heels en nog veel meer. In 2011 is jouw collectie ook vast weer behoorlijk gegroeid.
En wat mij goede voornemens ook zijn (minder onnodige gadgets kopen) ik ken mezelf in 2012 gaat mijn stash ongetwijfeld uitbreiden. Gelukkig spelen steeds meer bedrijven hierop in. Hieronder heb ik voor jullie enkele praktische en leuke opbergers verzamelt.

Ik ben benieuwd ben je ook zo verslaafd aan het kopen van sieraden en hoe berg jij deze op?



Hanger met 20 klipjes 32,95 euro via Wanted-Products.eu
















Plastic opbergers voor schoenen te koop bij de Action voor
een paar euro kun je al je schoenen ordenen, leuke foto van je schoen achter de vooruit en


Sieradenhanger "Bling Hangit" 15,95 euro via Wanted-products.eu

Fijn om sokken of sieraden in te ordenen/ bewaren, via
Ikea "Kompliment" 14,95 euro via Ikea.com
Praktische organiser voor schoenen 14,95 euro via www.supersoldi.gostorego.com

Draaibal "Starunus"39,95 euro via Pt-products.eu.
De hanger kun je bevestigen in je kledingkast en draaien.
Sieradenboompje via Wanted-Products.eu, prijs onbekend



Geen opmerkingen:

Een reactie posten