Home

woensdag 15 februari 2012

Winactie Naaldplakbandhouder!!!!


Huh wat een gaaf een Naaldhak ter decoratie, cool! Deze reactie hoor ik veel nadat mijn prachtige plakbandhouder op mijn bureau tussen de brandweermannen aan het pronken is. Maar daarna zeg ik kijk eens goed hij is ook functioneel het is namelijk een plakbandhouder.
Ik heb inmiddels veelvuldig de vraag gekregen hoe ik er aan kom en dus heb ik geconcludeerd dat ik niet de enige fan ben van deze leuke plakbandhouder.

De landelijke schoenenwinkel "van Haren" geeft deze "must have" gadget weg aan één van mijn blogbezoekers. Hoe gaaf dit is echt zo'n geweldig functionele gadget die elke fashion of beautyliefhebster moet hebben. Het leukste hij is niet in de winkel te koop dus je hebt ook echt wat orgineels in huis of op je bureau. Wil jij deze leuke plakbandhouder en als bonus de geweldige rode sleutelhanger winnen.

Doe dan mee aan de winactie

Wat "moet je doen" om kans te maken op deze prijs

Like Facebook van "van Haren" ze hebben een super leuke spring collectie die ook nog een betaalbaar is. De Facebook van "van Haren" is super leuk voor beautyliefhebbers aangezien ze vaak leuke prijzen verloten onlangs een "make over". Ze houden je op de hoogte van de leukste laatste trends en hun eigentijdse "low budget" schoenen collectie. De Spring collectie is super!!


Wil je winkansen verhogen like Hollandabeauty on Facebook en volg mij op Twitter en Bloglovin.

De winactie start vandaag woensdag 15 februari en sluit maandag 20 februari 2012
(over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden de winnaar krijgt het pakket toegestuurd)

Laat jij van je horen?

Laat me weten

Adios Marieke


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk ding! Echt vele male beter dan zo'n saaie dispenser. Ik wil zeker meedingen naar deze leuke prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. - Ik volg je op twitter
    - Ik heb je facebook geliked
    - Ik heb de van haren facebook geliked

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig ding! helemaal mijn stijl :)!
    -ik volg jeop twitter
    -ik heb jou facebook geliked
    -ik heb de facbookpagina van van haren geliked
    -ik volg je op bloglovin.

    echt een super leuke winactgie!!!!
    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Julia,

      Jij bent de gelukkige van de winactie van "van Haren" wil je naar hollandabeauty@hotmail.com een mail sturen met je NAW gegevens dan komt het pakket zo spoedig mogelijk je kant op.

      Verwijderen
  4. Leuk leuk de actie begint te lopen alvast dank voor jullie reactie maandag 12:00 sluit de winactie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie ik heb via de bekende kanalen geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee.

    Ik heb Van Haren geliked op Facebook.

    Ik volg jou via twitter, bloglovin en facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @iedereen bedankt voor het meedoen aan de winactie van mijn beautyblog in samenwerking met de schoenenwinkel "van Haren" jullie namen zijn ingevoerd en de computer heeft Julia als winnares uitgekozen. Gefelicteerd Julia!! Hopelijk blijven jullie mij blog bezoeken want er volgen in de toekomst zeker weer leuke winacties.

    BeantwoordenVerwijderen