Home

dinsdag 28 februari 2012

Winactie....Sieradenset























BAM!! Het is weer tijd voor een leuke winactie. Sinds de start van HollandaBeauty is er al een mooie Versace Pallete winactie geweest en afgelopen week is de naaldhakplakbandhouder met een winactie van "van Haren" vergeven. Mijn blog is snel groeiende en dat moet gevierd.





































Prijs: Een prachtige sleutelketting in goudbruin met een bijpassende bruine kralen armenband van Montini
Hoe maak je kans, hoe meer je uitvoert hoe groter je kans
  • Volg me via Twitter 
  • Plaats de volgende tweet op twitter: Ik maak kans op de sieradenset van HollandaBeauty op http://www.hollandabeauty.nl
  • Like dit artikel op Bloglovin’
  • Like de HollandaBeauty Facebook pagina.
  • Laat een comment achter waarin je verteld waarom juist JIJ deze sieradenset wilt hebben, volg je me al een tijdje (dank!!!) maak je uiteraard even veel kans in de kanscomputer laat even een comment achter als je alle stappen al hebt gevolgd en dan maak jij ook kans.
Deze winactie loopt tot en met vrijdag 9 maart, daarna maak ik de winnaar bekend en wordt de prijs toegestuurd.

Succes en hopelijk laat je gezellig wat van je horen.

Adios Marieke

9 opmerkingen:

  1. Wauw leuk! Ook mooie sieraden zeg ! Ik zou het leuk vinden als ik die sieraden zou winnen omdat ; dit mn eerste winactie is waar ik aan meedoe :D. En het hele leuke sieraden zijn. En omdat ik hollandabeauty een leuke site vind:

    - ik volg je op twitter.
    - ik heb getweet : ik maak kans op de sieradenset van www.hollandabeauty.nl/
    - ik heb je geliket op Bloglovin.
    - sorry maar ik heb geen facebook.
    - ik zet wel je site bij mn links op mn blog ;
    www.stylebybo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat je geen Facebook hebt vergeef ik je uiteraard direct haha. Ik zet je op de deelnemerslijst en wie weet. Leuk dat je een bezoek hebt gebracht en hopelijk blijft brengen.

      Verwijderen
    2. Haha,fijn dat je me vergeeft!
      Ik breng zeker iedere dag een kijkje hoor op de site!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke sieraden, ik waag graag een kansje wagen. Al vind ik het wel erg moeilijk om te zeggen waarom JUIST ik zou willen winnen. Ik gun het de andere deelneemsters net zo goed, maar voor zo'n leuke sieraden kan ik het simpelweg niet laten om een kansje te wagen.

    Ik heb alles gedaan wat je hierboven vroeg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey joany leuk dat je mee doet, gewoon altijd een kans wagen je weet nooit wat er uit de kans computer rolt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee.

    Ik volg je via Twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/nona89/status/174609943582867458

    Ik heb geliked op facebook en op bloglovin.

    Ik wil heel graag winnen omdat ik dit verdien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sieraden<3! Ik doe mee.

    Ik heb alles gedaan, ik heb alleen geen idee waarom ik het moet winnen en de rest niet. Ik denk dat iedereen het verdient! Want ik denk dat veel mensen die meedoe (ik ook) Heel graag willen winnen<3

    Nu maar hopen:)

    XX Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw, ik wil graag kans maken op deze sleutelhanger an armband omdat ik graag volwassener wil worden. Ik heb veel kinderachtige sieraden die ik eigenlijk niet draag doordat ik me er te oud voor voel. Sieraden zelf zoeken vind ik erg lastig, ik vind veel dingen niet leuk, te opvallend of het is niet 'ik'.
    Ik like je op bloglovin en hoop dat ik win
    Groetjes van Ehlana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe graag mee! ik heb geliked op bloglovin!
    Ik wil deze sieradenset omdat ik de sieraden echt heel mooi vind! ja dat is het! en omdat ik je blog erg leuk vind natuurlijk! ^-^

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen