Home

vrijdag 9 maart 2012

Parfum Stash















Stashes altijd één van de leukste artikelen op Beautyblogs. Een Beautyblogger is eigenlijk ook een hobbyist met een doorgeslagen hobby genaamd “Make up en alle toebehoren”. Vandaag in de spotlights “Parfum”. Parfum vind ik erg belangrijk ik heb het elke dag op, het zorgt ervoor dat je je lekker fris en vrouwelijk voelt en dat je verzorgt naar je school of werk kan.
Mijn Parfum berg ik op in mijn kledingkast dit is een droge, donkere ruimte waar ze niet te veel invloed van buitenaf krijgen, dit schijnt een goed idee te zijn. Ik vind het wel erg leuk om alles sjiek uit te stallen maar de realiteit is dat het al snel een stofnest wordt haha.



















De meeste geurtjes koop ik in de aanbieding of heb ik gekregen. Verder koop ik vaak geurtjes op een Airport met name miniaturen dan kun je alles even testen en vaak heb ik nog vreemde valuta van een vakantie over gehouden die ik dan maar lekker verbras op een vliegveld. Ik ga in de toekomst wel minder miniaturen kopen ik kan toch beter één lekker fles parfum kopen waar je een tijdje mee kan doen. De kleintjes zijn snel op en het is veel verpakkingsmateriaal en weinig parfum.
























Mijn lievelingsgeuren op dit moment.
Mijn Parfums
  1. Christina Aguilera, Royal Desire
  2. Kate Moss
  3. Diesel, Zero Plus
  4. Dolce & Gabbana, Sicily
  5. Dolce & Gabbana, Ligth Blue
  6. Escada, Sentiment
  7. Davidoff, Cool Water
  8. Hugo Boss, Orange
  9. Dior, J'adore
  10. Dior, Addict
  11. Dior, Pure Poison
  12. Estée Lauder, Pleasures
  13. Estée Lauder, Pleasures Exoctic
  14. Calvin Klein One
  15. Armani Code
  16. Lancaster, Aquaenses
  17. Thierry Mugler
  18. Eau de Chloé
  19. Donna Karan New York, Be delicious
  20. Lancome, Hypnose

Wat is jouw lievelingsgeur

Laat me weten
Adios Marieke
HollandaBeauty is ook te volgen via Bloglovin.

8 opmerkingen:

  1. je hebt echt super veel heerlijke geurtjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja toen ik t beetje uitstalde schrok ik zelf ook wel haha

      Verwijderen
  2. Wauw, wat een flinke collectie. Wel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik dacht dat ik veel geurtjes had, maar jij hebt er echt nog veel meer hihi. Zitten een aantal in je collectie die ik ook heb. Ik denk dat jij victor en rolf Flowerbomb ook wel fijn zult vinden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie, hè die ken ik nog niet leuke tip ga eens testen in een parfumerie binnenkort leuk hoor.

      Verwijderen
  4. Je hebt er heel veel zeg! ik heb er ook veel maar draag eigenlijk alleen flowerbomb hihi

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjee jij hebt veel geuren! Ik ga nooit de deur uit,zonder een geurtje op te doen !

    BeantwoordenVerwijderen