Home

maandag 19 maart 2012

Photoshow of my life #2













Vandaag wil ik jullie graag wat foto's van mijn afgelopen weken laten zien. Als het bevalt laat ik vaker foto's zien zodat jullie een kijkje achter de schermen van de blogster HollandaBeauty krijgen die ook wel luistert (althans een poging doet) naar de naam Marieke.

Stiekem vind ik het vaak een van de leukste rubrieken bij andere beautyblogs, kijk je mee?
Even de bloemetjes buiten zetten, gekocht bij Scapino
Een boerenbruine sandwich, een heerlijke IJsje en mijn Tuna sandwich


















Yes de eerste aardbeien weer gehad, jammie!
Mijn nieuwe jasjes, sorry foto viel niet te keren.



Yes mijn eerste review producten, love it.
Flakkies van Essence

Heerlijk bosje tulpen gekregen van een vriendinnetje

Gekregen op mijn werk omdat ik iets goed had georganiseerd:))


Voorjaar!!


Lekker geurkaarsen gekocht

Het mooie Kampen downstairs

Gaaf hé die scooter

Ze heeft toch geen dikke kont, belachelijk!!!


Hapjes van de high wining
Altijd raken mijn oortjes kapot en door elkaar, herkenbaar?

Hapjes van de High Wining


Tasje was maar 9 euro bij ICI Paris Xl



Ugg van mijn kleine nichtje (kindje van mijn zus) Cuté hé?



Me (links) en mijn zus aan de High Wining samen met de rest van ons gezin.



Geloof het of niet bril en hoes 2,80 euro bij elkaar Action ofcourse.



Tabby heerlijk aan 't chillen



Heb je al mee gedaan met de winactie, heerlijk Olijf zeepen van de heerlijke winkel Rain Africa



Heb jij ook leuke dingen gedaan de afgelopen weken

Laat me weten
Adios Marieke

10 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk om te zien!
    x http://springvibes.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie leuk dat je reageert op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke foto s ! Het water loopt me in de mond als ik de aardbeien zie !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's die geurkaaren heb ik ook en veranderen van kleur zo leuk :D

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naw, die uggs! How cute, zo klein. :) Leuke foto's heb je gemaakt, ik blijf het geweldig vinden om even bij iemand een kijkje te nemen in het dagelijks leven. Of in ieder geval naast bloggen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie, ja vind ik zelf ook altijd leuk haha

      Verwijderen
  6. Dank je wel voor je reactie op mijn blog leuk te horen

    BeantwoordenVerwijderen