Home

woensdag 25 april 2012

Hannah Travel Body Kit




















Ik ga regelmatig weekendjes weg. Voor een weekendje moet ik telkens weer mijn toilettas inpakken. Nee dit is geen wereldramp maar wel telkens een “dingentje” Ik heb met mezelf afgesproken dat ik een aparte tas wil maken met producten voor een weekendje weg. Toegevoegd aan mijn “reistas” heb ik de geweldige Travel Kit van Hannah.
Dit scheelt mezelf toch wel wat inpak en uitpak stress tevens hoef ik niet te checken of ik nu alles wel uit de badkamer heb ingepakt. Je moet toch denken wat heb ik nodig voor die paar dagen en als je gaat vliegen en alleen handbagage hebt of het voldoet aan de vloeistof eisen van de Airport.  

Hannah Body Travel Kit bestaat uit:
  • Body Oil 100ml - Shower Treatment is een verzorgende en kalmerende doucheolie op basis van sojaboonolie. Daar waar nodig herstelt deze rijke formule de lipidenlaag van de huid en is zelfs uitermate geschikt voor een droge en/of gevoelige huid. Het heeft een frisse geur, is makkelijk in gebruik en zorgt voor een mooie, schone en goed gehydrateerde huid!
  • Body Cream 100ml - Body Oil is een intensief voedende olie met Macadamia-olie als belangrijkste basis, gecombineerd met Arganolie. Het geeft een weldadig ontspannend effect, biedt een preventieve bescherming tegen huidveroudering en is zeer geschikt voor een (zeer) droge huid. De fluweelzachte textuur laat de huid gezond en glanzend voor de dag komen en bovenal streelzacht aanvoelen!
  • Shower Treatment 100ml - De romige samenstelling van de Body Cream heeft een hoogwaardige, volle basis van Macadamia-olie. Deze crème is rijk aan antioxidanten en heeft kalmerende en verzachtende eigenschappen voor de huid. De toegevoegde cafeïne verstevigt de huid zichtbaar en werkt tevens als een sterke, hydraterende 'antioxidant-boost'. Het resultaat? Een gladde, stevige en veerkrachtige lichaamshuid!
DeBody Travel Kit bevat de 3 bovengenoemde verpakkingen van 3x100ml, kost €49,00 en is verkrijgbaar via de hannah huidcoaches en de hannah webwinkel

Ideaal want het zijn verpakkingen van 100 ml dus toegestaan volgens de vloeistof eisen van o.a. Schiphol.

Alle ingrediënten

De verpakking is fris door de zomerse kleuren, compact en met een hygiënische pompflacon
Waarom zijn deze producten zo geschikt voor de zomer?

Door de extreme hitte en hoge vochtigheid in de zomer is je huid gevoeliger voor uitslag en acne. En als je graag het water in gaat kan je huid en je haar uitdrogen door de chloor in dat water. Tover woorden zijn dan hydrateren, verzorgen, kalmeren, verzachten en verwennen. De drie toppers van Hannah helpen je ermee.


Mild reinigen en verzorgen met hannah® Shower Treatment (100 ml)
Verzacht en kalmeert. Dankzij de unieke samenstelling respecteert deze het natuurlijke beschermlaagje van de huid en droogt deze niet uit.


Voeden, versoepelen en beschermen met hannah® Body Oil (100 ml)
De Body Oil bevat Arganolie en daarom een uitzonderlijk hoog gehalte aan essentiële vetzuren, waardoor het herstellende vermogen op de vet/vochtbalans van de huid groot is.Naast het voedende karakter en de preventieve bescherming tegen huidveroudering heeft hannah Body Oil een specifieke werking op bijvoorbeeld een droge huid (na het zonnebaden), ter verlichting van eczeem en helpt tevens mee aan het herstel en genezingsproces van striae.

Kalmeren, verzachten en verwennen met hannah® Body Cream (100 ml)
De toegevoegde cafeïne heeft een vochtafdrijvende invloed en bevat theophylline en aminophylline om de doorbloeding te stimuleren. Dit geeft een directe visuele verbetering op het uiterlijk van cellulite en verstevigt de huid zichtbaar en voelbaar. Cafeïne werkt tevens als een sterke ‘antioxidant- boost’ met hydraterende eigenschappen . Het resultaat? Een perfect gladde, stevige en veerkrachtige lichaamshuid met een mooie natuurlijk glans!

Ik was was al erg tevreden over Hannah haar producten en vind deze travelkit met 100ml een extra service op haar assortiment.
Gebruik jij wel eens Hannah producten en koop jij wel eens speciale travel size.

Laat me weten

Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

8 opmerkingen:

  1. Ik heb nog nooit iets van Hannah geprobeerd maar nu ben ik toch wel erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te horen bedankt voor je reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou ik de Hannah producten toch graag een keer uit willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja als je de mogelijkheid krijgt "moet" je het zekers eens doen. Leuk dat je reageert op mijn artikel

      Verwijderen
  4. Leuk, maar jeuuuuuutje wat duur! Verzamel ook altijd mini's in m'n toilettas :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je comment. Ja inderdaad wel prijzig maar Hannah heeft wel echt een hele goede huidverzorgingslijn.

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Dank voor je comment ja het zijn ook echt fijne producten

      Verwijderen