Home

zaterdag 7 april 2012

The Style of... Yolanthe Sneijder - Cabau

Vandaag de Style van Yolanthe. Yolanthe is bij de meeste mensen bekend als ex- Soapie het ex-liefje van Jan Smit en de vrouw van Wesley Sneijder. Maar Yolanthe heeft inmiddels ook zelf behoorlijk aan de weg getimmerd ze is regelmatig voor mooie shoots en acteer klussen in Milaan of LA bezig.
Yolanthe vind ik een pracht vrouw dat geweldige lange (verzorgde) haar, die geweldig mond en haar pracht lijf al vind ik het ook bij haar heel erg jammer dat ze zoveel Curves heeft verloren want ze was met een paar kilo meer ook geweldig. Kijk je mee naar de Style van Yolanthe?



  





























 

Typische Yolanthe
  1. Lang donker haar
  2. Donkere ogen
  3. Heftige ooglook
  4. Spaanse roots
  5. Rode lippen
  6. Voetbalvrouw


 
Eyeliner, MAC, € 19
Roze lippenstift, Makeover International, € 12,95
Wenkbrauwpotlood, LancĂ´me, € 17,50
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wat vind jij van de Style van Yolanthe
 
Laat me weten
 
Adios Marieke

4 opmerkingen:

  1. die 2e foto met die veel kleuren vind ik echt leuk. maar zelf zou ik het niet dragen =p maar Yolanthes stijl is wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie ja die felle kleuren staan haar prachtig

      Verwijderen
  2. Ze heeft een leuke stijl.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Nyria, wat leuk dat je weer een comment achter laat. Liefs

      Verwijderen