Home

maandag 23 april 2012

Wibra Budget shopping


















Bij de Wibra hebben ze inmiddels ook de nodige verzorgingsproducten. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat Wibra een budget winkel is en als ze dan nog eens huidverzorging onder hun eigen label uitbrengen kost het geen pepernoot.
Ik kocht de Hielkloven crème, nagellak remover doekjes en de Reinigende Poriënstrips. Verder zitten er de collectie nog de Oogmake up remover pads, antirimpel creme en collageen antirimpel oogpads.

In de categorie budget beautyshoppig kocht ik verder de naaldhak sieradenhouder en het nailart wieltje kijk je mee?














  1. Reinigende Poriënstrips, prijs 1,- euro pakje à 6 strips
  2. Nagellak remover doekjes, 1,- euro pakje à 20 doekjes
  3. Hielkloven crème, 1,- euro tube 50ml
Review
  1. Plakt goed en als je de strip 15 minuten laat zitten zuigt het echt goed vast op je huid en pakt de onzuiverheden echt mee bij verwijderen.
  2. De nagellak doekjes zijn lekker vochtig en bevatten geen aceton (pluspunt) de nagellak wordt goed verwijderd
  3. De hielcrème is lekker dik trekt goed in en heeft een prima geur.
Verder kocht ik dit nailart wiel voor slecht 1,39


En dit geweldig naaldhakje (ringen/sieradenhouder) wel kitsch maar super handig slecht 3,99 euro

Koop jij wel eens iets bij de Wibra?

Laat me weten

Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

8 opmerkingen:

  1. Haha, die naaldhak vind ik echt vreselijk, niet mijn smaak, haha! Maar verder goed dat je die producten hebt geprobeerd en dat ze dus wel werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is zo "ordinair" dat het ook wel weer grappig werd hahah

      Verwijderen
  2. Ik wist niet dat ze nu ook al bij de wibra dit soort dingen verkochten ! Leuk :)
    x Ella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik was me er ook nooit zo van bewust maar ze hebben best veel, dank voor je comment

      Verwijderen
  3. Echt leuke spulletjes! Wist niet dat ze dat bij de Wibra verkochten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @springvibes Ja, inderdaad!

    Erg leuk allemaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen