Home

woensdag 23 mei 2012

Shoplog Shoeby & Zeeman
























Vandaag laat ik jullie een shoplog van de Shoeby en Zeeman zien. Ik ging naar binnen in de Zeeman om leuke sieraden voor een prikje te scoren en dat is gelukt. Ik zag ook een super gaaf jurkje voor maar 4.99 deze heb ik direct in mijn mandje gegooid (zonder te passen, wat ik overigens altijd doe).
Naast de Zeeman zit in mijn woonplaats Kampen de Shoeby. Eerlijk gezegd kom ik hier niet vaak maar ik liep tegen de lijn van Leontien Borsato aan en wat een gave collectie!! Ik heb nooit spijkerbroeken aan want die zitten niet maar wouh gaaf deze zat top (althans ik voel me er fijn in). Verder nog een colbert en leuke sieraden al zeg ik het zelf kijk je mee?
  1. Katoenen bandje met bedels 2,95 euro
  2. Kanten cobert jasje 44,95 euro
  3. Koperen gouden oorbellen met bedels 5,95 euro
  4. Baggy Jeans Fancy 59,95 euro

  1. Zomer jurkje Marine style 4,99 euro
  2. Hangers Fancy 1,79
  3. Hangers met touw en bedels 1,43











Laat me weten

Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

8 opmerkingen:

  1. Wow dat marine jurkje is leuk en erg goedkoop!
    :liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hij zit ook nog eens heel lekker, dank voor je comment, liefs!

      Verwijderen
  2. Leuk jasje!Bedankt voor de reactie op mijn blog!X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie op mijn blog, leuk leuk. Ik volg je blog met mega veel plezier de afgelopen dagen zat ik ook in het buitenland dus was commenten lastig maar ik kijk zeker! Heb ook een link van je leuke laarsjes op mijn facebook geplaats als PR voor je blog!

      Verwijderen
  3. De oorbellen zijn leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nieuwe spulletjes!

    Liefs
    Caroline
    http://fashionmefashionyou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen