Home

zaterdag 2 juni 2012

Review Sleek I Divine Brights

Zoals jullie weten ben ik helemaal los gegaan bij de Superdrug in Londen. Bij de koopjes heb ik ook de Sleek Idivine Brights weten te scoren. Wat een heerlijk vrolijk palet. Misschien iets minder geschikt voor een dagelijkse look.
Maar dat is de reden dat ik dit palet wou hebben het is lekker fris en net even wat anders dan de andere wat meer nude kleuren (welke ook top zijn hoor) maar hier kun je echt een andere look mee creeren. Deze kleuren zijn altijd handig voor in mijn stash. Al was het maar voor speciale looks oranje voor het EK of een heerlijke zomerse look op vakantie. Wat dit palette extra bijzonder maakt is dat ze compleet mat zijn. Sleek heeft nog niet eerder een compleet mat oogschaduw uitgebracht. Maar nu zijn er dus twee versies, een bright versie en een dark versie. En zoals de naam zegt zitten hier 12 prachtige lichte kleuren in.

Wouh hoe fris en heftig, geweldig het palet vind ik ware Eye Candy. De namen zijn weer super leuk gevonden en de kleuren pigmenteren super goed.




Lekker fris van binnen dan ook van buiten een vrolijke kleurrijke verpakking!!

De achterkant van het palet




En nu het belangrijkste de swatches!! Ik begin met de bovenste rij nummers 1 t/m 6













Op de bovenste rij Chill, Pout, Sugarlite, Dragon fly, Pucker en Bamm!
Op de onderste rij hebben de mooie kleuren: Cricket, Bolt, Strike, Floss, Crete en Pow! 

De kleuren wil ik als volgt omschrijven;




  • Chill – Aqua

  • Pout –  Fuchsia 

  • Sugarlite – Violet

  • Dragon Fly – Oud diep groen

  • Picker – Roze pinky kleur


  • Bamm! – Kanarie geel

  • Cricket – Gras groen

  • Bolt – Azuur blauw

  • Strike – Sinaasappel oranje

  • Floss – Zacht oud roze

  • Crete – Heel licht grijs

  • Pow! – Ivoor




  • Wat vind je van het I-Divene ultra Bright palette?
    Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

    4 opmerkingen:

    1. Wauw, mooi palette!Ik wil hem zo graag!

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. Dank voor je reactie ja het pigmenteert super en de kleurtjes zijn net even anders.

        Verwijderen
    2. oeeh lekker opvallend! Zou zelf nooit veel opvallende kleuren tegelijk combineren maar eerder combineren met een rustige teint! wel heel mooi!

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Zelf heb ik deze ook, echt een vrolijk palette.
      Liefs, xxx

      BeantwoordenVerwijderen